Πολιτική Επιστροφών
Εγγύηση και αντικατάσταση προϊόντων
Η εταιρία μας προσφέρει εγγύηση για τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και με τους ίδιους όρους και περιορισμούς που θέτει ο κατασκευαστής (πχ Για αναλώσιμα εκτυπωτών τονερ και μελανιά ο αριθμός εκτυπώσεων καθορίζεται βάση της σταθεράς 5% επικάλυψης σε σελίδα Α4 δηλαδή σε σελίδα με επικάλυψης 10% ο αριθμός μειώνετε εκθετικά στο μισό.). Αν ένα προϊόν παρουσιάσει κάποιο ελάττωμα μέσα στο χρονικό διάστημα που ισχύει η εγγύηση, μας το στέλνετε πίσω με έξοδα αποστολέα, στην αρχική του συσκευασία και πάντα συννοδευόμενο με το σχετικό RMA.
Το προιόν αφού ελεγθεί αντικαθιστάται σε περίπτωση ελλατωματικού προϊόντος ή επιστρέφεται στον πελάτη με δική του χρέωση εφόσον είναι λειτουργικό.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον πριν μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε μας έχετε ενημερώσει στο email: info@qualitytoners.gr ή στο τηλέφωνο 2310 229 001 για τα παράπονά σας σχετικά με ελαττωματικά προϊόντα με αναφορά στα στοιχεία της παραγγελίας, στον αριθμό τιμολογίου και στον αριθμό αποστολής, περιγράφοντας τα αναλυτικά.
Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Έχετε το δικαίωμα σαν αγοραστής (εφόσον εχετε την ιδιότητα του καταναλωτή [δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας]) να υπαναχωρήσετε από την πώληση και να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός προθεσμίας 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε αν για οποιοδήποτε λόγο αλλάξατε γνώμη.
Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Επιστροφές λόγω υπαναχώρησης γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, και συνοδεύονται από την συσκευασία τους και τα σχετικά παραστατικά. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και επιστροφής προϊόντων εντός της προθεσμίας των 15 εργάσιμων ημερών που δεν θέλετε να αντικατασταθούν με κάποιο άλλο θα ακολουθήσει η επιστροφή των χρημάτων σας εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.
Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε για οποιοδήποτε λόγο τα προϊόντα που αγοράσατε παρακαλούμε να μας ενημερώνετε στο email info@qualitytoners.gr ή στο τηλέφωνο 231 229 001 με αναφορά στα στοιχεία της παραγγελίας, στον αριθμό τιμολογίου και στον αριθμό αποστολής, περιγράφοντας τα αναλυτικά.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης με απόδειξη λιανικής γίνεται επιστροφή των χρημάτων πάντα με τραπεζική κατάθεση. Ποτέ δεν παραμένει υπόλοιπο χρημάτων σε καρτέλα πελάτη λιανικής. Σε περίπτωση αγοράς με τιμολόγιο ποτέ και για κανέναν λόγο δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων. Τα χρήματα πιστώνονται στην καρτέλα του πελάτη για μελλοντικές αγορές. Εφόσον ο πελάτης επιθυμεί πίστωση χρημάτων απο αγόρα αναλωσίμων θα πρέπει να γίνει αποστολή καταστατικού στο οποίο θα φαίνεται πως το αντικείμενο της εταιρείας δεν είναι η πώληση και εμπορεία αναλωσίμων ή συναφών ειδών.
HP: Tα προϊόντα που χρειάζονται επισκευή, θα πρέπει να επιστρέφονται στα εξουσιοδοτημένα κέντρα απευθείας. 'Oλα τα προϊόντα της HP, τα οποία καλύπτονται από υποστήριξη on-site και για τα οποία προβλέπεται απευθείας επικοινωνία του τελικού χρήστη με το Κέντρο Υποστήριξης της HP (801 167400).
Για τα προϊόντα HPE που χρειάζονται επισκευή, τα τηλέφωνα επικοινωνίας είναι 801 11 47 22 73 & +30 211 181 3846.
O πελάτης έχει υποχρέωση να δώσει τα παρακάτω στοιχεία με την επιστροφή του ελλαττωματικού προϊόντος
• Μοντέλο εκτυπωτή
• Σειριακό αριθμό εκτυπωτή
• Σειριακό αριθμό ελλαττωματικού προϊόντος
• Ημερομηνία λήξης ελλαττωματικού προϊόντος
• Λεπτομερή Περιγραφή Προβλήματος
LEXMARK: η εταιρία δεν έχει την δικαιοδοσία να δέχεται επιστροφές ελλαττωματικών προϊόντων της Lexmark. Αρμόδια για τον έλεγχο και την διαχείριση των ελλαττωματικών προϊόντων είναι η επίσημη αντιπροσωπεία τα οποία στοιχεία παραθέτουμε. INFOLEX Α.Ε., Λ.Μεσογείων 245-247, Τηλ. 210 6722230. info@infolex.gr
XEROX: η εταιρία δεν έχει την δικαιοδοσία να δέχεται επιστροφές ελλαττωματικών προϊόντων της XEROX. Αρμόδια για τον έλεγχο και την διαχείριση των ελλαττωματικών προϊόντων είναι η επίσημη αντιπροσωπεία τα οποία στοιχεία παραθέτουμε. XEROX HELLAS A.E., : Τηλ. 210 9307114.
«Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.